Jeugd

Passen clubkledij

Jeugdspelers die vergeten zijn om hun nieuwe clubkledij te passen, of die niet aanwezig konden zijn op de pasmomenten, kunnen dit alsnog doen bij onze kledijleverancier Herwigsport, Reinaertgalerij 36-38 te Sint-Niklaas, tijdens de openingsuren.

Enkele aandachtspunten :

• De speler dient dan zelf zijn bestelformulier mee te nemen naar Herwigsport.
  • Alle maten dienen correct te worden ingevuld, incl. de kousenmaat.
  • De eventueel te bedrukken tekst dient duidelijk te worden vermeld.
  • Het volledig ingevulde formulier (met vermelding emailadres) dient aan de club bezorgd te worden via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..
  • Het exact te betalen bedrag zal meegedeeld worden via email en dient betaald te worden op de rekening van de club (BE41 4098 0068 3110 - KREDBEBB)
  • Na ontvangst van betaling wordt de kledij besteld.

Wie zijn clubkledij niet tijdig gepast en besteld heeft, zal ook niet tijdig over zijn kledij kunnen beschikken !

Alle jeugdkalenders op

en