Jeugdvoorstelling met etentje

Komende zaterdag 30 september 2017 staat onze jaarlijkse jeugdvoorstelling op het programma. Alle spelers U6 tem beloften zullen team per team worden voorgesteld en daarna zal er opnieuw een heuse clubfoto gemaakt. Deze foto zal als nieuwe banner worden gebruikt waarbij onze teams hun tegenstander welkom heten op "onze Braderick".

We verzamelen om 18h30 om direct te kunnen beginnen aan de voorstelling. Nadien wordt er een direct een iets specialere clubfoto gemaakt.

De opbrengst van deze jeugdvoorstelling zal gebruikt worden voor de verdere optimalisatie van onze Jeugdwerking. (Inrichting van ons nieuwe EHBO/jeugd lokaal, vergroting doelruimte, aankoop nieuw materiaal,...)

In bijlage vinden jullie alvast het inschrijvingingsblad met de verdere praktische info.

We hopen jullie uiteraard massaal te mogen verwachten op het etentje en achteraf op de voorstelling!

Alle jeugdkalenders op

double pass 2 stars