Waarschuwing 'talentdagen Vlaanderen 2019'

Voetbal Vlaanderen waarschuwt voor initiatief 'talentdagen Vlaanderen 2019' :

"Clubs, ouders en jeugdspelers worden benaderd om in april deel te nemen aan “Talentendagen Vlaanderen 2019”. Wij benadrukken dat deze organisatie niets met Voetbal Vlaanderen te maken heeft, en dat de betrokken persoon G.L. volledig los staat en werkt van onze federatie.

De vermeende doelstelling van deze Talentendagen staat ook haaks op onze opleidingsvisie en filosofie. Rondvraag leert ons dat de vernoemde voetbalclubs niet op de hoogte zijn van deze organisatie.

Wij twijfelen zeer sterk aan de betrouwbaarheid van dit initiatief.

De officiële en gratis talentdetectiedagen van Voetbal Vlaanderen worden georganiseerd binnen de Provinciale Jeugdopleiding (PJO). Alle info daarover kan je terugvinden via deze pagina: https://www.voetbalvlaanderen.be/projecten/talentdetectie.

We willen er nadrukkelijk op wijzen dat er vanuit de federatie nooit geld gevraagd wordt voor deze diensten.

Gelieve vanuit de club deze boodschap bekend te maken naar spelers en ouders.

Twijfelt u aan bepaalde berichten of heeft u verdere vragen? Neem dan contact op met uw aanspreekpunt in de provincie:

Alle jeugdkalenders op

double pass 2 stars