Inschrijvingen 2020-2021

Beste Leden en Nieuwe leden,

Allereerst hopen wij alvast dat jullie en jullie familie allen in een goede gezondheid verkeren.

Mogelijk ontvang je deze mail terwijl je reeds te kennen gaf om volgend seizoen niet meer aan te treden voor KFC Vrasene, hiervoor onze excuses.
Van zodra alle inschrijvingen binnen zijn doen we het nodige om jullie uit de lijsten te verwijderen zodoende dat jullie geen verdere communicatie meer ontvangen.

Uiteraard hopen we ook dat na het abrupt afbreken van het huidige voetbalseizoen we zo goed (en zo snel ðŸ˜‰) mogelijk kunnen opstarten volgend seizoen.

Hierbij houden we rekening met alle beslissingen van de overheid rondom de maatregelen die gelden.

Doordat de situatie nog steeds veranderd en op korte termijn veel kan veranderen brengen we jullie later nog op de hoogte van de start van het nieuwe seizoen.

Daarom is er als club gekozen om dit jaar de inschrijvingen en bestellingen van kledij digitaal te laten doorgaan. Aangezien dit voor iedereen nieuw is vragen we jullie om eerst en vooral het document van de info inschrijvingen goed door te lezen daarin staat alle info met betrekking tot de inschrijvingen voor komend seizoen.

Hierin kan je alle info terugvinden om jouw zoon/dochter correct en compleet in te schrijven alsook om eventueel kledij te bestellen.

Na het document te hebben gelezen met alle info kan je inschrijven via de juiste link

Leden: https://forms.gle/cAkFoFD5bQQu77aw8

Nieuwe leden: https://forms.gle/ANequTLutED5HpsTA

Het bestelformulier voor de kledij kan je per email opvragen via Dit e-mailadres wordt beveiligd tegen spambots. JavaScript dient ingeschakeld te zijn om het te bekijken..

We vragen jullie om de digitale inschrijving en de betaling van het lidgeld zo snel mogelijk in orde te brengen.

Als we snel over alle info beschikken kunnen we met de sportieve cel aan de slag om enkele praktische zaken op punt te stellen nl. Inschrijven aantal teams, eventuele oplossingen zoeken voor over aantallen, niveaubepaling teams, verdere samenstelling van de sportieve omkadering, ...
Daarom vragen we jullie om digitale aanmelding alsook de betaling in orde te brengen vóór 20 mei 2020

Enkel op deze manier kan de sportieve cel op een juiste en correctie manier aan de slag met het samenstellen van de groepen richting volgend seizoen!

Mochten er nog vragen of problemen zijn mag u mij steeds contacteren.

Namens Jeugdwerking KFC Vrasene

Jeugdvoorzitter KFC Vrasene