KFC Vrasene 0 - 3 JV Kruibeke

• Ben Lardenoit
  • Daan Van Droogenbroeck
  • Maxim Van Ruijssevelt

Went out: Robbe De Decker (Middenvelder)
    Substituted: Tim Vertongen (Verdediger)

Went out: Demba N Dom (Verdediger)
    Substituted: Parys Lauhouh Kouadio (Middenvelder)

Went out: Samir Cheikh (Middenvelder)
    Substituted: Lennert Wels (Middenvelder)

77' Maxim Van Ruijssevelt
    33' Ben Lardenoit
    23' Daan Van Droogenbroeck
    35' Killian Vereecken
    60' Ben Lardenoit
    58' Daan Van Droogenbroeck

Match article

KFC Vrasene heeft dit weekend geen punten kunnen pakken tegen JV Kruibeke. In een typische eindeseizoenswedstrijd waren de bezoekers een stuk gretiger, en wonnen ze met 0-3.

Het eerste gevaar kwam er na 14’, maar de kopbal van Vereecken na hoekschop van Cheikh ging voorlangs. Het openingsdoelpunt viel in de 23’ langs de overkant. Na een vrije trap kon Van Droogenbroeck de 0-1 vrij in doel tikken. Op het halfhuur haalde De Smit uit met een prima vrije trap, maar doelman Verelst kon de bal vanonder de lat duwen. 2’ later was het wel weer raak voor de bezoekers, nadat Lardenoit een voorzet in 2 tijden in doel kon werken (0-2).

De tweede helft werd helemaal een maat voor niets, Vrasene kon voor weinig tegenkanting zorgen. Het waren de bezoekers die in de 77’ nog een derde treffer lukten. Nadat een vrije trap van Lardenoit in het pak belandde kon Van Ruijssevelt de bal in twee tijden tegen de touwen werken (0-3).
    Volgend weekend trekken we voor de laatste uitwedstrijd van het seizoen naar het veld van Juventus Schoonaarde. Supporters op post!

Doelpunten : 27’ Van Droogenbroeck (0-1), 33’ Lardenoit (0-2), 77’ Van Ruijssevelt (0-3)

Opstelling KFC Vrasene : Bettens Frederik, De Decker Robbe (58’ Vertongen Tim), Temmerman Jelle, De Smit Nick, Coekaerts Matthias, Vercauteren Curt, Cheikh Samir (80’ Wels Lennert) , N Dom Demba (80’ Lauhouh Kouadio Parys), Vereecken Killian, Da Cunha Yuran