KSK Kallo 1 - 3 KFC Vrasene

zondag, 02. februari 2014

KFC Vrasene heeft dit weekend de derby op het veld van KSK Kallo verdiend met 1-3 gewonnen. De thuisploeg kwam in een gelijk opgaande eerste helft op voorsprong, maar in de tweede helft maakte Vrasene het verschil.

In de eerste helft ging het spel over en weer maar geen van beide ploegen kon echte doelkansen bijeen voetballen. Op een eerste kans in de wedstrijd was het 27’ wachten. De Waele zette de bal laag voor tot bij Keymolen, maar die trapte half over de bal. Langs de overkant zorgde een misverstand tussen Praet en Bettens ervoor dat Sinnaeve de 1-0 op het scorebord kon zetten.

In de tweede helft kwam Vrasene beter uit de kleedkamers en trok het het touw naar zich toe. In de 51’ ging doelman Vercauteren onder een lange inworp onderdoor, waarna Verbeke de 1-1 tegen de touwen kopte. 2’ later was er opnieuw onrust voor het doel van Kallo na alweer een lange inworp, maar deze keer trapte Keymolen de bal naast doel. In de 67’ zette Vrasene een snelle tegenaanval op poten waarna De Waele de bal op aangeven van De Groof in doel kon prikken (1-2). De thuisploeg kon geen vuist meer maken en het was Vrasene dat in de laatste minuut de score verder mocht uitdiepen. De ingevallen Cant werd binnen de 16 neergehaald waarna De Waele de 1-3 eindstand vanop de stip in doel mocht leggen.
      Volgend weekend wordt er niet gevoetbald in de tweede proviciale reeksen. Het weekend daarna komt KAV Dendermonde op bezoek. Vóór de wedstrijd organiseert KFC Vrasene een Valentijnsdiner. Supporters op post!