BOVL : KVK Robur - KFC Vrasene 2-0 (3-5)

Voor de derde wedstrijd van de Beker van Oost-Vlaanderen nam KFC Vrasene het op tegen nieuwbakken eersteprovincialer KVK Robur. In een matige wedstrijd speelde de hevige wind beide ploegen parten. Het was Vrasene dat de bovenhand nam, de thuisploeg hield de drie punten echter thuis met twee tegenprikken.

In een povere eerste kwam het eerste gevaar van Vrasene maar het strakke schot van Vervaet werd in hoekschop geduwd door doelman Van Overbeke. Langs de overkant strandde een vrije trap van Van Buyten op de vuisten van Bettens, de rebound werd in extremis afgeblokt door El Mahri.

In de tweede helft was het een kwartier wachten op een eerste kans, maar het afgeweken schot van De Winter ging naast doel. In de 69' kon De Bondt zich alleen doorzetten en de 1-0 tegen de netten prikken. Vrasene creƫerde moeilijk kansen maar ging zijn kans via vrije trappen en hoekschoppen. Toch was het de thuisploeg die de score verder kon uitdiepen. Na een snelle tegenaanval kon De Prycker een voorzet van De Bondt in doel leggen (2-0). El Marhi waagde zijn kans nog in de 82' maar zijn poging strandde op de paal.

Doelpunten : 69' De Bondt (1-0), 78' De Prycker (2-0)