BOVL : KFC Vrasene - JV Kruibeke 2-5 (4-4)

KFC Vrasene heeft in zijn laatste voorbereidingswedstrijd voor de Beker van Oost-Vlaanderen een 2-5 nederlaag geleden tegen JV Kruibeke. Vrasene startte sterk maar het waren de bezoekers die de wedstrijd in handen namen en het verschil konden maken.

De eerste kans voor Vrasene kwam er na 3', maar de strakke vrije trap van Van Puyvelde werd gered. Langs de overkant bracht Bettens redding met de voeten op een poging van Penneman. Op 2' tijd klom Kruibeke naar een dubbele voorsprong. In de 34' kon Vertonghen een voorzet van Bultheel in doel leggen (0-1), en 2' later was het diezelfde Vertonghen die een lange voorzet van Van De Manacker tegen de touwen kon prikken (0-2).

Al vroeg in de tweede helft lukte Vrasene de aansluitingstreffer. Na een fout op De Winter mocht Verbeke de 1-2 vanop de stip binnentrappen. Toch waren het de bezoekers die de score verder uitdiepten. In de 56' moest Bettens een schot lossen waarna Vertongen de rebound lukte (1-3). In de 64' ging Askraba zijn kans maar zijn laag schot werd gered door doelman Van Goethem. In het slot van de wedstrijd scoorde Vermeiren de 1-4 nadat hij alleen op doel mocht afgaan, en Schippers lukte zelfs de 1-5 na een snelle tegenaanval. Net voor affluiten belandde een hoekschop van Van Puyvelde via doelman Van Goethem in doel waarna de 2-5 eindstand op het scorebord stond.

Doelpunten : 34' Vertonghen (0-1), 36' Vertonghen (0-2), 49' Verbeke (1-2), 56' Vertonghen (1-3), 86' Vermeiren (1-4), 88' Schippers (1-5), 90' Van Puyvelde (2-5)