FC Dynamo Beervelde - KFC Vrasene 1-0

Een gehavend Vrasene trok afgelopen weekend naar Beervelde, op zoek naar een driepunter om onze status van betere uitploeg te rechtvaardigen.

De eerste helft was echter een maat voor niks. Beervelde koos voor een strakke organisatie en probeerde het op de tegenaanval, Vrasene vond moeilijk openingen in het blok van de thuisploeg. Op slag van rust lukte het dan toch toen Vercauteren een misttasten van de thuisdoelman leek af te straffen, maar voor hij kon besluiten werd hij neergetrokken door de plaatselijke verdedigers. De ref, die niet zijn beste wedstrijd leidde en er alweer alleen voor stond, wees onbegrijpelijk niet naar de stip.

De tweede helft werd aan onze jongens gevraagd om met meer drive te spelen en het tempo te versnellen, al kregen die ambities een snelle knauw toen Vercauteren met een makkelijk gegeven tweede gele kaart van het veld werd gestuurd. Tot overmaat van ramp viel 5' later de 1-0 toen Beervelde op hoekschop de score kon openen. Ondanks een mannetje minder was het enkel Vrasene dat de bal had het laatste half uur en met veel gedrevenheid speelde, maar hier jammer genoeg te weinig open kansen mee forceerde. Na een snel genomen hoekschop werd Konrad wel één keer centraal voor doel gevonden, maar zijn poging om een verdiende puntendeling in de wacht te slepen ging net voorlangs.

Zaterdag volgt een nieuwe kans voor onze jongens, die tegen dan hopelijk wat spelers recupereren. Met Kieldrecht komt er een ploeg in vorm op bezoek, na de wedstrijd worden de supporters beloond met een optreden van ambiancegroep De Molteni's. Supporters op post!

Doelpunten : 59' De Vos Niels (1-0)

Opstelling KFC Vrasene : Franckaert Nick, Konrad Largo, Maes Michael (62' Vertongen Tim), Merckx Wout (46' N Dom Demba), Pinoy Jari (74' Bovoy Thibault), Tachelet Stijn, Temmerman Jelle, Vercauteren Curt, Cheikh Samir, De Saegher Jeroen, Da Cunha Yuran (62' De Wolf Luka)

Volgende wedstrijd

Zondag 21 april om 15:00